Jediná speciálka zaměřená na výbavu bajkera a ponožkoboty skinners v ČR
search-loader
0 ks
0
Nakup ještě za 1500 Kč a získáš
Dopravu zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Celkem 0 Kč
Elementstore - favorite
Elementstore - favorite
question
Potřebuješ poradit ?
Mrkni do naší poradny, kde máme vysvětleno snad úplně všechno a pokud ani tak tam nenajdeš, co hledáš, tak napiš nebo zavolej Martinovi.
FAQPORADNA
+420 720 582 035

HLÁDÁME POSILU NA POZICI:

CUSTOMER CARE AND SALES ASSISTANT

Hledáme k nám do party stěžejní článek skládačky. Článek, který zapadne a připojí se mezi pohodovou partu nadšenců, sportovců a pomůže nám rozvíjet společně projekt ElementStore. Neřešíme vzhled ani pohlaví, nejdůležitější je to, abychom si společně seděli jako lidi. Pečlivost, samostatnost, komunikace a zodpovědnost jsou stavební kameny o které bychom se chtěli opřít. To ostatní se dá naučit :)

Hlavní náplní je starost a péče o zákazníky (CZ,SK) - komunikace, řešení věcí s nimi spojenými, reklamace a prozákaznický přístup. Cílem by mělo být zajistit 100% spokojenost zákazníků a vyřízení všech eshopových objednávek. S touto pozicí je spojená také administrativní činnost v rámci evidence účetních dokladů, banky, dopravcemi, skladu atd… Součásti práce je také starost a zajištění chodu prodejny ElementStore, práce s pokladnou, hotovostí a obsluha zákazníků na prodejně.

Možná se toho zdá moc, ale vše v rozumné míře, jsme docela malá parta, a proto každý z nás zastává více oblastí. Tvým hlavním úkolem bude péče o zákazníky a komunikace s lidmi, ale naší velikosti specializované prodejny určité zabrouzdáš také do těchto oblastí: 

Custome care
  • Komunikace se zákazníky – telefon, email, chat, prodejna
  • Řešení zákaznických pořadavků k maximální spokojenosti zákazníka - poradna
  • Práce s účetními doklady - faktura, objednávka, dobropis, dodací list
  • Reklamace a výměny zboží včetně dokladů - dobropisy, faktury, výměny ve skladu
  • Obsluha zákazníků na prodejně a poradenství v oboru, práce s pokladnou a hovotostí
Administrativa
  •  Příprava podkladů pro účetní uzávěrku dle potřeby - Kontrola vydaných faktur, jejich úhrad, dontrola dobropisu, storno objednávek, dodacích listů
  • Dohledávání, kontrola a párování banky v systému
  • Nahrávání účetních dokladů k platbě
Sklad
  • Vedení a evidence skladu zboží a jeho měsíční uzávěrka
  • Kontrola stavu zboží, expedičního a kancelářského materiálu
  • Komunikace s partnery a nákup zboží dle potřeb
Expedice a příjem zboží
  • Expedice objednávek z eshopu
  • Příjem balíků na prodejnu a jejich zpracování
  • Konunikace s dopravcemi (svoz)
Ostatní
  • Výpomoc u jiných nutných prací dle potřeb.
  • 1-2x za rok cestování a výlety s námi na bikefestivaly s promo stánkem
  • Marketingové průzkumy u zákazníků, tvorba databází apod...
  • Kontrola cenových hladin u konkurence
__________________________________________________________________________________________________________
Na oplátku nabízíme z naší strany
  • Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr (HPP)
  • Odpovídající finanční ohodnocení s možností bonusů a prémií
  • Možnost příspěvku na spoření
  • Otevírací dobou prodejny 9-18 hod
  • Super kolektiv se kterým tě bude bavit pracovat:)
  • Zvýhodněný nákup sportovního vybavení
  • Možný nástup ihned


V případě zájmu nám zašli životopis spolu s motivačním dopisem na téma: "proč bys zrovna ty chtěl/a patřit do naší party" na email: najdekj@gmail.com 

Ozveme se ti co nejdříve.